תפריט

לניאדו בלוג

13.11.18

עשרה טיפים מוצלחים למיתוג פנימי

חוץ מלדבר ב”טון אחיד” מה עוד צריך לעשות כדי להצליח במיתוג פנימי?

קרא עוד...

admin

תפקיד

04.9.18

מיתוג פנימי קודם למיתוג חיצוני

מהי מטרת הארגון שבו אני עובד? מהי ההבטחה המותגית של הארגון – הן לי, כעובד, והן ללקוחות הארגון? כיצד המחלקה שלי, ואני כפרט, תורמים להבטחה המותגית?
עובדי ארגונים שבהם התבצע תהליך מיתוג פנימי מסוגלים להשיב בקלות על השאלות האלה. כאשר התהליך אפקטיבי, העובדים מאמינים בערכי המותג ומתנהלים לפיהם.

קרא עוד...

צוות תקשורת פנים

02.8.18

דינמיקה של הטמעת שינוי בארגון

חברת מזון ומובילה פנתה אלינו כדי שנסייע לה להטמיע שינוי שהחל באחת מיחידותיה המרכזיות. השינוי התבטא בדרכי העבודה של היחידה מול אלפי לקוחות ובהגדרת התפקידים, והשפיע הן על אנשי היחידה והן על הגורמים שבאו עמם במגע. אף כי השינוי היה עלול לגרום לחלק מהלקוחות לנטוש את החברה, היו חייבים לבצעו כדי להתמודד כהלכה עם אתגרי השוק.

קרא עוד...

צוות תקשורת פנים

20.7.18

תמונות זוועה ככלי הסברה?

כמו באירועי המרמרה, כך גם אחרי הטבח בארוחת יום השישי בבית משפחת סולומון. התמונות הקשות שהפיץ הצבא מבית משפחת סלומון פוגעות במוראל של הציבור בישראל. את מי מנסים לזעזע?

קרא עוד...

נדב שטראוכלר

11.7.18

לא מדדת (נכון) לא עשית!

תקשורת פנים ארגונית היא פונקציה אסטרטגית ממדרגה ראשונה המשפיעה על כל ביצועי הארגון. אך כדי להוכיח את מידת האפקטיביות שלה עלינו לבדוק את השפעתה באמצעות מדידה.

מדידה טובה יכולה לשקף מה “עובד” בארגון ומה לא, ורק מדידה כזאת יכולה להוכיח את טיבה של התקשורת בארגון. אז איך עושים את זה נכון?

קרא עוד...

צוות תקשורת פנים

15.1.18

שתי פרשות, מסקנה אחת: התקשורת כבר לא ‘כלב שמירה’

חשיפת ההתכתבות בין חני נחמיאס לכתבת ותוצאות הסאגה המשפטית של עמוס שוקן עם יואב יצחק, חשפו טפח מהרוח הרעה הנושבת בתקשורת הישראלית. כבר לא מתווכת – מטווחת

קרא עוד...

נדב שטראוכלר

11.12.17

שיחת נתניהו-מוזס: די להיתמם – כך עובדת העיתונות

יעמוד העיתונאי שמדווח בימים אלה בחדווה כה רבה על הקלטת נתניהו-מוזס, יניח יד על ליבו ויישבע שהוא לא מקיים פגישות מהסוג הזה עם גורמי ממשל אחרים. בין זה לבין “פרשייה מטלטלת” המרחק עצום

קרא עוד...

נדב שטראוכלר